11.12.05

Mijn leven door de ViewMaster


Gisteren zou ik naar de protestmanifestatie tegen Inbev gaan, om te tonen dat ik de sluiting van de brouwerij van Hoegaarden niet apprecieer. Om legitieme redenen heb ik van dat voornemen moeten afzien.

Achteraf ben ik er blij om.

Als je ziet wie er wel weer waren zakt je bloeddruk weer een aantal punten: het gepatenteerde volkje vakbondsmensen, wat lokale politici, buurtbewoners, en wat groepuscules van Radeloos Links.

Ik weet het ook niet meer.

Daarom neem ik me voor een campagne op te starten om te bekomen dat bedrijven die produkten een naam geven die naar een streek verwijst, ook effectief dat produkt in die streek moeten produceren, anders zou er sprake zijn van leugenachtige reclame.

Wie mij helpen wil mag mij altijd contacteren!

Ik wacht.

Geen opmerkingen: