6.12.05

Mijn leven door de ViewMaster




Vanmorgen, net zoals zondag, vrij goed uitgeslapen en monter opgestaan. De kinderen wensten chocoladekoeken mee te nemen naar school, in plaats van de dagelijkse brooddoos. Een stichtend voorbeeld is het uiteraard niet, maar voor deze ene keer hebben we ermee ingestemd.

Vroeg vertrokken, maar wegens drie defecte wagens in de Brusselse tunnels ben ik niet vroeger dan anders op kantoor gearriveerd.

Kort met E.D. kunnen overleggen over de dagelijkse kommer en kwel. Ik meen begrepen te hebben dat P. mijn gezondheidstoestand als "op sterven na dood" heeft beschreven, want E.D. biedt aan mij te vervangen voor enkele vergaderingen.

Ik denk dat ik vanavond eens niet naar de koorrepetitie ga, maar dat ik eens goed ga nadenken over hoe ik wat meer lichaamsbeweging kan inbouwen in mijn dagelijks leven. Zou turnen iets voor mij zijn?

Geen opmerkingen: