7.2.07

Een nieuwe job!

Het is officieel. Ik heb een nieuwe job. Nog nooit heb ik met zoveel belangstelling naar een voice mail berichtje geluisterd als zoëven:

"Hallo, het is hier Sabine. We hebben je laatste interview geëvalueerd en zijn tot het besluit gekomen dat jij de geknipte kandidaat bent voor de job. Laat ons weten wanneer je effectief kunt beginnen. Tot binnenkort!"

Leuk. Alleen, ik heb de afgelopen zeven jaar nergens gesolliciteerd en ik ken al helemaal geen Sabine die mij zou kunnen of willen aanwerven. Sabine zal in haar haast om het goede nieuws te melden een verkeerd GSM nummer hebben ingetoetst denk ik. Bovendien blijkt Sabine een van die professionele meiden te zijn die vindt dat haar GSM - nummer, een toestel dat zij toch voor beroepsdoeleinden gebruikt, geheim hoort te zijn.

Benieuwd wanneer de aangeworvene zich zal melden bij Sabine. Ik vrees dat dit een relatie is die gedoemd is te mislukken.

Geen opmerkingen: