22.2.07

Batibouw

Is het de Brusselse lucht?
De collegialiteit van zijn paritaire vrienden?
Huiselijke spanningen?
Of gewoon de kaap van 40 die nadert?

Ik weet het niet, maar Pebo heeft mij weer eens in vertrouwen genomen inzake een oude droom: overspel!

Nu hij een prachtige firmawagen heeft en weer een nieuwe performante mobilofoon op het oog, rest hem nog slechts één uitdaging, overspel dus.

Niet dat het slecht gaat tussen hem en zijn vrouw, verre van, neen, hij beschouwd het eerder als een fase in zijn leven waar hij nu klaar voor is.

Ik kan voor de vuist weg wel een paar voor en tegens van een dergelijk avontuur bedenken, maar toen hij mij er zo tussen de bakstenen van Batibouw mee overviel kon ik slechts een eenvoudige raad bedenken:

“Doen jongen!”

(Misschien zet ik dan ook wel de stap. )

1 opmerking:

Anoniem zei

Hahahahahahaha