8.9.06

Pietje-de-dood

Ik was toevallig thuis toen Pietje-de-dood aanbelde.
Of ik wist of mijn buurvrouw thuis was?
Neen, dat wist ik niet. In een flat ken je de buren niet altijd goed.
Raar, zei Pietje, want ze had een afspraak met hem.
Maar het gaf niet, hij kon wel even wachten.
Hoe lang dat wachten heeft geduurd weet ik niet, ik moest de koelkast schoonmaken, maar Mien heb ik daarna nooit meer gezien.
Ik verwacht Pietje echter wel terug, hij heeft namelijk zijn USB Memory Stick (256MB) in de inkomhal laten liggen.
Het is verbazingwekkend wat daar opstaat!
1 (één) eenvoudige tekstfile met alleen maar namen en een datum.
Ook heel wat vrienden en vriendinnen van mij blijken kennissen van Pietje te zijn.
Wanneer hij om zijn stick komt zal ik hem zeggen om ook mijn naam niet te vergeten.
de vrienden van mijn vrienden zijn ook mijn vrienden

Geen opmerkingen: