26.9.06

Orangeade (2)

Je zou het woord opnieuw kunnen lanceren, maar dan als een parfum!

Ik herinner mij een meisje over wie ik mij, indien u mij zou vragen hoe ze was, eigenlijk niks specifiek meer kan herinneren. Al weet ik zeker dat ik haar ooit heb gekend.Ergens zit zij nog in mij, maar dan als iets vaags en vertrouwd. Maar ook weer niet zo belangrijk om mij dagelijks weer voor de geest te halen hoe mooi zij kon lachen, hoe zacht zij kon strelen of hoe goed zij Frans kon spreken. Dat soort herinnering is zij niet geworden.
Had er in die tijd Orangeade bestaan (als parfum), dan weet ik zeker dat ik mij haar véél beter zou herinneren. Absoluut! Ik was in die tijd namelijk een verwoed parfumschenker. Zij zou zeker een flesje hebben gekregen voor haar verjaardag, of om een andere reden die ik mij dus nu niet meer kan herinneren. Zelfs haar naam schiet mij nu even niet meer te binnen.
Jaja, orangeade is een woord met mogelijkheden. Let op wat ik zeg.

Geen opmerkingen: