19.9.06

An en Jan: Schandaal!

- Kom Jan, dit pikken we niet!
- Je hebt gelijk An, het is een echt schandaal.
- We zeggen het hem in zijn gezicht.
- Ja, kort en bondig. Geen gezeik meer. Wat een lul!
- Een wekelijkse vergadering? Hoe haalt hij het in zijn hoofd? We zien elkaar toch dikwijls genoeg in de keuken, bij de koffie?
- Al dat nieuwerwets gedoe, cohesie binnen de dienst, efficiënt communiceren, nadenken over waar we mee bezig zijn! K.P.I.'s? Wie denkt hij dat we zijn? Getemde apen? Alsof we hier niet al jaren werken?!
- Ja An, en dat jij als koffiemeisje er buiten wordt gehouden, dat is wel het toppunt! Hij kent geen respect, voor niemand!
- Precies, maar hij moest eens weten dat ik vorige week in zijn koffie heb gespuwd, dat heeft hij dus wel verdient, achteraf bekeken!
- Jij... Jij hebt in zijn koffie gespuwd?
- Precies, ik spuw in de koffie van iedereen die op mij neerkijkt!
- O Ja? En ik? Reken je mij bij...
- Kom, we zijn er, voer jij maar het woord.

1 opmerking:

Anoniem zei

Oops... een lul ?! :(