zondag 23 juni 2024

Ter zake (34)


Ik heb kinderen en ik lees hen elke avond voor, maar er is geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om dit altijd te blijven doen. Op een bepaald ogenblik moeten ze zelf kunnen lezen. Ik denk niet dat ik zilver in huis heb. Maar ik ben geen connoisseur. Ja, ik heb al wel aan goede doelen gegeven. Het meest was €115! Maar daarna sloeg de twijfel toe. Het was voor een podcast. Ik denk al vrij lang na over hoe ik wil sterven en hoe ik dit in de hand kan werken. Ik denk dat journalist een beroep is waar veel jongeren zich op verkijken. Nee, ik kan eendensoorten niet van elkaar onderscheiden. En al zeker niet op basis van hoe ze vliegen. Ik zie die beesten ook niet als aparte individuen. Het is al jaren geleden dat ik nog een tafelkleed met rode vierkanten heb gezien. De modewereld zal dit weldra wel weer herontdekken.


Geen opmerkingen: