6.10.14

In antwoordende zin! (11)


.../...

Voddenmannen? Die heb je toch niet meer? Voddenventen ja, zo ken ik er veel!!!! Elektronische bouwpakketten vind je nog heel veel. Je kan eigenlijk heel veel zelf bouwen. En niet alleen elektronisch, ook tuinhuizen, auto’s, muziekinstrumenten, enz. kan je, als je dat wil, als bouwpakket kopen en zelf in elkaar steken. Je mag jezelf natuurlijk niet overschatten. Een lichaam opvangen, in of naast het koren (of totaal ergens anders), lijkt mij op het eerste zicht een positieve, misschien zelfs wel heel leuke activiteit. Ik kan het niet precies uitleggen (omdat ik er geen bal van begrijp) maar het feit dat chlorofyl groen is en niet rood heeft wel degelijk een reden. Het is zeker geen Darwiniaans „toeval”. Tenzij ik het echt helemaal niet begrijp natuurlijk. Ik kan er mij zeker iets bij voorstellen wanneer men het geluid van het gitaarspel van deze of gene gitaargod „metalig”, „aards”, „droog”, „zuinig”, of zelfs "tragisch" noemt, maar het geluid van Clapton in Cream „tubulair” noemen vind ik niet helemaal „precies”. Al gaat het wel die kant op. Hangt ook wat af van de kwaliteit van uw luidsprekers en waar die staan. Het verrast mij echt niet te leren dat vliegers en vliegeren door de eeuwen heen ook altijd militaire toepassingen hebben gekend, al komt dat tegenwoordig natuurlijk veel minder of niet meer voor. Ja, daar moet wel geld uit te kloppen zijn, ooit: door via genetic engineering een eeuwiglevend poesje te ontwikkelen. Dat moet natuurlijk gevoed worden met een gepatenteerde nieuwe soort voeding dan dan enorm duur verkocht kan worden! Ik ben helemaal niet bang voor de dag dat ik er zal uitzien als een oud wijf. Ik heb me daar eigenlijk al lang mee verzoend. Dat zou iedereen moeten doen, toch? Doe mij maar één zak van 25 kilo in plaats van vijfentwintig zakken van 1 kilo. In principe houd ik de dingen graag eenvoudig ziet u. Ach wat, het heelal zal er altijd zijn, heel en al. Het hangt er maar van af wat je daarmee bedoelt.



.../...

Geen opmerkingen: