12.3.08

Zekerheid



Nietsvermoedend kwam ik thuis. Daar trof ik een man in ondergoed aan, in de keuken. Ik dacht altijd dat zulke figuren zich tijdig uit de voeten zouden maken. Dat is dus niet zo.

Ik maakte mij meteen heel erg boos en eiste een verklaring, of genoegdoening zo u wil.

Ik vertelde hem waarom wat hij deed niet goed te praten valt en tot welke onontkoombaarheden dit zou kunnen leiden en dat ik dat niet helemaal verdien. Ik vertelde hem ook andere dingen, om hem te doen inzien wat een fijne man ik toch kan zijn.

Hij luisterde, meen ik, toch met enige aandacht en gaf zelfs antwoord, weze het heel kort:

"Tja, dat is geen gemakkelijke situatie."

4 opmerkingen:

Anoniem zei

beste virtuoos,

ik laat hier een korte 'message' achter met de vraag enige aandacht te schenken aan het project 'Waarom blog JIJ?'.

met dank,
nathalie

Anoniem zei

en wat vond uw vrouw hier wel niet van, toen zij thuiskwam..?

't vliegend eiland zei

voor journalistenathalie:
Om u te melden dat ik aan uw vraag heb voldaan. (Behalve dat bespringen dan, dat is mij iets te vrijpostig.)

't vliegend eiland zei

voor gewebkijk:
Mijn vrouw?