28.3.08

Vieze gedachten



"Heb jij altijd van die vieze gedachten?"

Daar kon ik haar niet eenduidig op antwoorden. Wat bedoelde zij met vieze gedachten? Zij bleef daar vaag over.

Onderweg naar huis maakte ik mij zorgen. Heb ik vieze gedachten? Dat zou best kunnen. Zo is mijn vrouw het niet altijd over alles met mij eens. Omdat het vies is misschien? Zij is inderdaad nogal op netheid gesteld.

Zelf zie ik mij niet zo als een vieze denker. Waarom vroeg zij mij eigenlijk niet naar mijn vunzige interesses? Dan…

5 opmerkingen:

Anoniem zei

heb jij altijd van die vunzige gedachten..? :)

Anoniem zei

Hebt jij:
Het lijkt wel een contaminatie van heb jij, hebt gij en zijt gij behe(p)t...
Maar wat mij betreft: geen enkel probleem, niet wat de 't' betreft, noch de vieze en zeker niet de vunzige gedachten...!
Of hadt ge anders gedacht?

't vliegend eiland zei

voor gewebkijk en sodade:
Sorry van die heb(t). Ik heb ze zoals u ziet verbeterd. Het was niet als grap(t)je bedoeld.

Vunzige gedachten heb ik NOOIT. Interesses daarentegen....

Anoniem zei

ai dat was een gemiste kans van mij, dat zie ik nu wel in... ;)

't vliegend eiland zei

voor gewebkijk:
Er zullen nog wel kansen komen!