18.1.08

Uw eigen binnenzee. Nu!

U houdt van de vele leuke verrassingen die het leven u kan bieden?
U wil altijd een stapje voor blijven op familieleden, buren en vrienden?
... dan is een De Chirico binnenzee uw ding.

Precies: een echte binnenzee, aangepast aan ùw interieur.

Een uurtje roeien in het zilte nat?
Kijken naar de visjes in de branding?
Schelpjes rapen op het strand?
Met uw eigen binnenzee hebt u alles binnen handbereik!

Onze speciale series voldoen aan al uw behoeften.
Kies tussen onze modellen Adriatic, Red of Black.
Elk met zijn eigen temperaturen, getijden, specifieke visbestand en recreatiemogelijkheden.

Beslis nu en geniet meteen van een waardevolle gratis uitrusting bovenop.
Onze concessiehouders helpen u om de binnenzee te vinden die het best bij u past.


De Chirico binnenzeeën: Stijl, van welke kant u er ook inspringt.

Voor gratis advies bel nummer 800-123 456 789)

5 opmerkingen:

Sjé zei

Ik heb eigenlijk wel interesse, maar dan moet ik eerst voor mijn zweettent, die een prominente plaats heeft in mijn living een andere plaatsje vinden.

Anoniem zei

Oei, hier is geen plaats... wegens constante aanwezigheid van zwart decor... (geen verdere uitleg!).
Maar ik ben plots wel geïnteresseerd in ... de zweettent van residence fortunia... Wat is dat voor iets?
(een fanatieke zweethutaanbidster)

Sjé zei

Hoi Sodade, Het is een prachtding,inclusief originele apache stenen, maar je moet wel de indiaan die het hier geplaatst heeft in 1995 en er sindsdien met zijn vrienden in verblijft erbij nemen

Anoniem zei

dat klinkt eerder als een verblijf dus dan als een zweethut. Tja, in dat geval moet ik afhaken.
I go for the real thing... zie: http://toblogornottoblog.skynetblogs.be/post/5147208/vuur
en volgende.
Tenzij ik je totaal verkeerd begrijp.

't vliegend eiland zei

voor residence fortunia en sodade:
Als importeur moet ik die binnenzeeën zien te verkopen, dus met ruilhandel schiet ik niet echt op...

... bovendien heb ik de indruk dat het eerder een vorm van uitwijzing is dan een voorstel tot ruil.