25.5.06

Blogbaas raadt aan: Bea

Een niet geheel onpartijdig persoon bracht mij er van op de hoogte dat Kamiel Vanhole, een van de betere Vlaamse auteurs, een nieuw boek heeft gepubliceerd. In deze barre tijden kan ik daar alleen maar zeer opgetogen over zijn!

Bea
roman


Zo staat het op het vooraanzicht. Kijk, meer moet dat niet zijn. Lange titels stellen de lectuur alleen maar uit!

Vraag mij niet of het goed of slecht is want ik heb het nog niet gelezen, maar als fan zal u van mij geen kwaad woord over Kamiel Vanhole horen zeggen. Het is met hem zoals met mijn warme bakker: ik vind al zijn taarten lekker.

Om technische redenen slaag ik er niet in om de omslag van het nieuwe boek met het correcte aantal pixels weer te geven, maar onderstaande weergave moet toch volstaan om het te herkennen in de boekhandel en om de heer Vanhole toch nog een geringe mate aan onherkenbaarheid te gunnen.

Zelf ben ik volgende week in Brussel en

Bea kopen

staat bovenaan mijn lijstje van "niet te vergeten activiteiten".

Uw begeesterde

Blogbaas

Geen opmerkingen: