2.4.06

Terugblik met Viewmaster


Ik heb weer veel geleerd de afgelopen dagen.

Vooral dat ik mij niet te snel moet laten beïnvloeden door anderen. Zij zijn even dom als ik en dan is het beter om mijn eigen fouten te maken in plaats van die van anderen en daar nog de schuld voor krijgen ook.

Deze blog begint ook een andere richting uit te gaan heb ik de indruk. Het is niet de bedoeling mij te veel te beperken tot "An en Jan" en "Jan en Ingrid". "Oom Floris" blijft bestaan en zo nu en dan een apart verhaaltje moet ook kunnen.

"An en Jan" en "Jan en Ingrid", die ik eerst als los van elkaar beschouwde zullen waarschijnlijk meer op elkaar gaan ingrijpen.

Ik zou ook graag nog een Börner avontuur verzinnen, maar het probleem is dat ik het formaat van blogtekstjes daarvoor niet helemaal geschikt vind.

Geen opmerkingen: