25.4.06

An en Jan


- Het geheim van een goede relatie zit hem in het feit dat je géén geheimen hebt voor elkaar!
- Volkomen mee eens Jan!
- Ingrid mag gerust weten dat ik vrijwel dagelijks, om professionele redenen, in een of ander café een pilsje drink of iets lekkers eet.
- Uiteraard, dat lijkt mij evident en zéér openhartig Jan.
- Ook van mijn kleine kantjes, zoals het feit dat ik Coca- Cola rechtstreeks uit de teut van de fles drink zonder een glas te gebruiken, maak ik geen geheim en is Ingrid zich bewust. Al doe ik nog zo mijn best om dergelijk wangedrag te vermijden, het is sterker dan mezelf en ik doe haar daarmee veel verdriet.
- Ja Jan, dat zijn nu eenmaal de kleinere aspecten van het huwelijksleven.
- Zeg An, zullen wij nu samen nog een glaasje gaan drinken?
- Hoe laat is het nu? Kwart voor vijf? Wel ja, waarom niet!
- Wacht, dan bel ik even naar Ingrid om te zeggen dat ik nog een vergadering heb.

Geen opmerkingen: