13.2.06

Sportopolis

Vandaag kennis gemaakt met een aantal fitnesstoestellen. Een lopende band (het lopen moest ik wel zelf), een ligfiets (het liggen deed ik ook zelf) en iets dat syncro heette geloof ik (wat ik daar op deed kan ik niet beschrijven - lopen en een soort van armbeweging)!

Al bij al viel het mee. Ik voel geen pijn, althans geen scherpe steken, eerder een dof gevoel van toch meer bewogen te hebben met mijn lichaam dan ik in de afgelopen 15 jaar heb gedaan.

Ik vraag mij af hoe P. zich voelt? Van bowling heeft hij al spierpijn en, omdat hij zich als doel heeft gesteld te vermageren, denk ik dat zijn oefenschema zwaarder is dan het mijne. Hij verbeet zijn lijden echter op een prachtige manier!



Ik zelf wil eerst een maand of twee aan mijn conditie werken en dan eventueel zien of vermageren nodig is. Misschien niet!

Geen opmerkingen: