25.2.24

Ter zake (22)











Jazeker! Ik ga graag op reis met alleen het allernodigste in een degelijke reiskoffer. Vaak denk ik dat ik niet mooi genoeg ben. Soms hoor je nog wel eens de stadslegende over een kledingwinkel voor dames waar vrouwen verdwenen/verdwijnen in een pashokje. Dat verhaal zou veel spannender zijn als het geen legende was. Ik houd niet zo van terriërs, ze lijken me te veel op mensen. De 'sky is the limit' is voor mij meer dan genoeg. Ik denk niet dat ik groene gedachten heb. Zeker geen bruine. Mijn gedachten zijn kleurloos. Bij het zien van een kogellager, of kogellagers ben ik er mij altijd van bewust hoe weinig ik bij belangrijke zaken betrokken wordt. Koningen zouden beter wat vaker hun hermelijnen gewaden dragen. Ze opbergen – de gewaden bedoel ik –  omdat ze dragen niet politiek correct zou zijn lijkt me een slechte boodschap. Nu we tegenwoordig alles duurzaam doen lijkt me het dragen van bont en dergelijke juist heel respectvol. Terwijl ik dit schrijf is het laat in de ochtend. Ik dacht dat u dat wilde weten. Ik voel me emphatisch terwijl ik dit schrijf.



Geen opmerkingen: