2.12.23

Humane intramuralisatie












 Onder het goedkeurend oog van drie externe experten greep ik de kans te tonen hoe ver het stond met een door mij te ontwikkelen techniek van humane intramuralisatie. De geheimhoudingsplicht weerhoudt mij ervan u hierover details te vertellen, laat staan de resultaten prijs te geven, maar aangezien ik kort na dit experiment naar het buitenland ben verhuisd en mijn kost verdien met korte tekstjes schrijven, denk ik wel dat u zich een idee kan vormen de afloop. De externe experten, voor zover ik dat kan weten, behielden hun vooraanstaande positie in de wetenschap en minstens één ervan is gelukkig getrouwd. Af en toe zoek ik wel eens met Google, of raadpleeg ik Wikipedia om te volgen hoe de humane intramuralisatie zich verder ontwikkelde, maar om een of andere reden is er bijzonder weinig informatie beschikbaar.




Geen opmerkingen: