18.8.10

Ook ik ben benieuwd



Met een laatste krachtinspanning kwam ik in een trendkanaal terecht, waar ik mij met de stroom kon laten meedrijven...

Het is nu opletten dat ik bovenaan niet tegen de weerstandslijn en onderaan niet tegen de steunlijn opbots, want mijn pak mag onder geen enkel beding verkreuken. Beide genoemde lijnen mogen dan gemiddeld wel evenwijdig aan elkaar zijn, in de realiteit – en ik spreek nu uit ervaring! - schommelt dat immens. Uw aanmoedigingen: “Hou rekening met de bandbreedte”, zijn weliswaar goedbedoeld, en ik heb ze ook duidelijk gehoord, maar feit blijft dat ik in het trendkanaal zit en niet u, mijn supporters.

Zoals eenieder weet kan een trendkanaal drie richtingen hebben: omlaag, omhoog en horizontaal. Welnu, op het ogenblik dat ik dit noteer bevind ik mij nu net in de laatste situatie, in de horizontale dus.

Nu is het uitkijken voor een steun- of weerstanddoorbraak. Niemand kan zeggen wanneer dat zal gebeuren, maar van zodra er een valide doorbraak is zal ik opnieuw rapporteren, want u wil uiteraard weten of de steun nu weerstand wordt of omgekeerd. Ook ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen: