13.8.10

Balaclava



De monniken en ik, gewapend met, naar ik meen, apocriefe teksten en een aantal andere overtuigende voorwerpen in onze The North Face rugzakken, doorwaadden iets verderop de rivier, omdat wij hem daar ondiep wisten. Evenwel, aangezien mijn gezellen mij als de enige geletterde beschouwden, diende ik alleen achter te blijven, even buiten de poort van de stad. Uren later, toen zij allen terugkeerden droegen zij een balaclava. Gevraagd naar het eventuele resultaat van hun tocht achtten zij het niet opportuun in detail te treden.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

De statisticus zei dat de rivier gemiddeld 1 meter diep was. Sommigen, die niet konden zwemmen, verdronken. Want op sommige plaatsen was hij 0,2m diep maar op andere 10m...

't vliegend eiland zei

voor Georgina:
U kent de streek blijkbaar goed, of bent toch goed geïnformeerd. Was u in de stad toen de monniken er waren?

d.s. zei

Het is zinloos aan mensen met een balaclava vragen te stellen. Zij kunnen u, bij gebrek aan oorgaten in die balaclava, niet verstaan.

Vlindera zei

Het is een wel erg vrouwelijke wenkbrauw...