24.6.06

Tweede Grote Prijs " 't Vliegend Eiland"

Dag allemaal.

Laat ik nog eens een wedstrijdje organiseren! De vraag is moeilijker dan de vorige keer, maar de prijs zal ook navenant zijn!

Hoe heet de (Vlaamse) auteur die zijn roman met deze paragraaf begint en hoe heet de roman zelf?

"Hier een nieuwe roman! Met niet te veel bedenkingen, boordevol personages, bruisend van actie, en ik ben de regisseur. De poppetjes gaan dansen! Ik laat ze boeken schrijven, stelen, verbranden, verdwijnen tussen boeken. De mens is van stof en as, ik lees in mezelf, doorblader en herlees mijn gedqchten, giet 'n ontbladeringsmiddel in m'n hoofd..."

Wie als eerste volledig en correct antwoordt krijgt een mooie (nieuwe)sporttas die hij of zij zelf kan vullen met zijn favoriete lectuur!

Blogbaas

Geen opmerkingen: