2.6.06

Blogbaas koopt een boek van Kamiel Vanhole

- Wie stapt daar zo gezwind?
- Dat is Blogbaas. Onze Blogbaas!
- Waar gaat hij naartoe?
- Ik denk dat hij een boek gaat kopen!
- Een boek kopen? Koopt onze Blogbaas boeken?
- Ja, onze Blogbaas koopt boeken. Onze Blogbaas koopt boeken want hij leest graag!
- En wat leest Blogbaas dan?
- Nu leest Blogbaas: De avonturen van Pa Pinkelman en Tante Pollewop.
- Is dat geen oud boek?
- Ja, dat boek is al héél oud, maar Blogbaas ik ook al héél oud!
- Welk boek koopt Blogbaas vandaag?
- Ik denk dat hij: Bea van Kamiel Vanhole gaat kopen.
- Waar is Kamiel Vanhole?
- Dat weet ik niet. Misschien zit die wel in zijn schrijfkamer te schrijven. Dat doen schrijvers meestal!
- M-maar dan kan Blogbaas toch Bea niet kopen?! Als Kamiel Vanhole schrijft!
- Wat ben jij een dommerd! Kamiel Van Hole verkoopt niet zelf zijn boeken. Dat doet Standaard Boekhandel voor hem!
- Dan is het goed, want anders loopt Blogbaas daar voor niets met dat domme hoedje en die boekentas.

(* dit alles om te zeggen dat ik gisteren de nieuwe roman van
Kamiel Vanhole heb gekocht!)

Geen opmerkingen: