26.6.06

Jan en Ingrid

- Nu ben ik het beu!
- Wat Ingrid?
- Overal vind ik vuile onderbroeken en sokken terug: onder ons bed, onder de sofa, tot in het tuinhuis toe. Als je nu nog niet weet dat we een "vuile wasmand" hebben was dan maar zélf je kleren. Slordige paljas.
- Maar Ingrid, ik weet dat wij het hierover al ontelbare malen hebben gehad en ik geef toe dat ik nogal slordig ben, maar ik zweer je, het is al meer dan een jaar geleden dat ik nog onderbroeken of sokken onder ons bed heb weggelegd hoor. Ik ben echt verbeterd, echt waar!
- Jij beweert dus dat ik al een jaar met mijn hoofd boven dit stinkend vaan van jou slaap! Hier, pak aan, trek het over je kop of val dood, het kan mij niet meer schelen, maar ik was dat ding niet meer.
- Sorry Ingrid, het was écht niet met opzet.
- Neen dat ontbrak er nog aan, lapzwans!

Geen opmerkingen: