5.9.13

Het echte leven



Na verloop van tijd begon mijn maitresse steeds meer aan te dringen om te trouwen en u begrijpt dat ik voor een enorm dilemma stond: bij mijn vrouw blijven of toch maar de grote stap zetten.
Tot ik er het volgende op vond!
"Paula, moeten wij niet eerst weten of wij wel in het èchte leven staan? Want wat wij tot nu toe beleven is in feite toch niet meer dan een romantisch avontuur!?"
"Wat stel je dan voor?" wilde zij weten, want zij had altijd al grote bewondering gehad voor mijn originele ideeën.
"Dat we elk onze eigen weg gaan en door sleutelgaten loeren, want het is algemeen geweten dat het echte leven zich daar àchter afspeelt. De dag dat wij elkaar elk aan weerszijde van dezelfde deur recht in het oog kijken trouwen we meteen, want dan weten we wel zeker dat wij ook in het echte leven voor elkaar bestemd zijn!."
"O Ringo, hoe kom je er toch op," kirde zij opgetogen.
Nu weet u wat er aan de hand is als u mij of Paula op een dag voorovergebogen voor uw deur betrapt. Dat heeft niets met u te maken, maar alles met het èchte leven.


Versie 1.0
Na verloop van tijd begon mijn maitresse steeds meer aan te dringen om te trouwen 
en u begrijpt dat ik voor een enorm dilemma stond: 
bij mijn vrouw blijven of toch maar de grote stap zetten.
Tot ik er het volgende op vond!
"Paula, moeten wij niet eerst het èchte leven leren kennen? 
Want wat wij tot nu toe beleven is in feite toch niet meer dan een romantisch avontuur!?"
"Wat stel je dan voor?" wilde zij weten, 
want zij had altijd al grote bewondering gehad voor mijn originele ideeën.
"Dat we elk onze eigen weg gaan en door sleutelgaten loeren, 
want het is algemeen geweten dat het echte leven zich daar àchter afspeelt. 
De dag dat wij elkaar elk aan weerszijde van dezelfde deur recht in het oog kijken trouwen we meteen, 
want dan weten we wel zeker dat wij ook in het echte leven voor elkaar bestemd zijn!."
"O Ringo, hoe kom je er toch op," kirde zij opgetogen.
Nu weet u wat er aan de hand is als u mij 
of Paula op een dag voorovergebogen voor uw deur betrapt. 
Dat heeft niets met u te maken, maar alles met het èchte leven.



_____

Geen opmerkingen: