4.1.12

Goede mensen



Het is niet omdat u mij eens zonder bijbedoelingen iets goed hebt weten doen dat u moet rondvertellen dat ik een goed mens ben. Indien u eens de tijd zou nemen om mij wat beter te leren kennen dan zal u merken dat ik tot heel wat vunzigheden in staat ben, en erger.

Uw oordeel hoort veel beter gedocumenteerd!

In bepaalde kringen kent men mij wel beter, zij het toch ook niet volledig, daar kijk ik wel voor uit. Noem dat gerust vals, een ander woord is er niet voor. Neen, van mysterieus of raadselachtig wil ik niet weten.

Uiteraard, er is wel iets met iedereen. Er zijn leugenaars en valse gehandicapten, gierigaards en zelfs mensen van slechte wil! Dat klopt. Ook dat zijn geen goede mensen. Maar waarom mij er weer uitgepikt?

Wat weet u trouwens eigenlijk van goede mensen dat u meent recht van spreken te hebben?

Geen opmerkingen: