24.3.10

Misschientje en de hij



Op een of andere manier slaagde Misschientje er niet in de volledige-waarheid-over-het-leven echt te zien, terwijl Meneer Circusdirecteur toch zijn uiterste best deed om het beest enkele eenvoudige kunstjes te laten uitvoeren.
„Meneer Circusdirecteur, ik zie of hoor niets, bent u wel zeker dat het er is?”
„Ja hoor,” bevestigde Meneer Circusdirecteur, „Blijf maar uit de buurt, hij moest maar eens besluiten zich met jou te gaan bemoeien.”
„Is het een hij?”
„Ja, vandaag wel.”
„Zo wisselvallig? Ja, dan zal het wel echt zijn!”
Misschientje begreep dat zij iets belangrijk meemaakte.

5 opmerkingen:

Leen zei

Misschientje toch, soms denk ik dat je nog naïever bent dan ik : (

Nadja zei

Ik wil u even bedanken. Ik heb haar gemist. Maar het was het wachten waard, dat wel.

't vliegend eiland zei

voor Leen:
Of misschien doorziet zij het allemaal. Het blijft uiteindelijk een sprookje.

't vliegend eiland zei

voor Nadja:
Dan u wel. Misschientje heeft het niet altijd even gemakkelijk in haar wereld, vandaar...

Vlindera zei

Zou het een evenbeeld van Misschientje kunnen zijn?