15.3.10

Alpijnse evaluatie



„We hebben weer gepiekt jongens!”

9 opmerkingen:

Bert Bevers zei

Je bent in vorm, Blogbaas!

d.s. zei

@ Bert, tenzij Blogbaas met al pijns speelt, uiteraard

't vliegend eiland zei

voor jevski:
Al pijns? Neen, zo diep heb ik er niet over nagedacht. Ik kan niet verklaren waar het precies vandaan komt, maar het heeft onder andere te maken met de wielerwedstrijd Tireno-Adriatico en iets wat lmij te binnen schoot over oude en jonge gebergten.

d.s. zei

Ha, uw streepjes zijn dus - gedeeltelijk - renwieltechnisch geïnspireerd ?

't vliegend eiland zei

voor jevski:
Ik zit er alweer een paar dagen over na te denken, dus kan ik het beter vragen, wat bedoelt u met streepjes?

d.s. zei

Met streepjes bedoel ik gewoon uw lijntjes, Blogbaas. Uw lijntjes.

't vliegend eiland zei

voor jevski:
Ik ben Tom Boonen niet hoor.

d.s. zei

Ik veronderstel dat de kick van uw verbale lijntjes de euforie van Boonens gesnuif benaderen.

On the other hand, cocaine in the brain or whisk(e)y, what's the difference ?

d.s. zei

Benadert, Jevski ! Benadert.