17.1.09

Ingrid komt van goeden huize



"Niks van, hier wordt gegeten wat de pot schaft!"

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Jong gedicteerd is oud verslaan!

Anoniem zei

Sedertdien lijkt er heel wat veranderd. Thans verfraait ze zelfs de stoelen met ondergoed. Elastisch.

Anoniem zei

Maar vroeger. Vroeger lag Ingrid onder de plak van een anaal georiënteerde moeder, als ik het goed begrijp.

Anoniem zei

Wie is Ingrid? Het blonde meisje links of het kleine meisje in het midden dat de plak zwaait?

't vliegend eiland zei

voor charmantwerpen:
Of waar een ouderwetse opvoeding al toe leiden kan.

't vliegend eiland zei

voor jevski:
Dat zijn nu opmerkingen die u zich als outsider kan veroorloven. Ik als insider daarentegen...

't vliegend eiland zei

voor Georgina:
Het kleine meisje in het midden. Rechts zit Jan, die toen al wist waar de klepel hing. Links een vriendinnetje van Ingrid, van wie wij nà haar bezoek niets meer hebben gehoord. "Ondankbaar wicht," zei Ingrid.

Anoniem zei

U mag dan weer breedlips glimlachen om de inside jokes. Veronderstel ik.

't vliegend eiland zei

voor jevski (en iedereen eigenlijk)
(Jan en)Ingrid hebben eigenlijk heel weinig met mijn realiteit te maken. Het is dus niet zo dat Ingrid concreet op één bestaand iemand is gebaseerd. Inside jokes zitten er eigenlijk nooit in. Ik probeer alleen alledaagse situaties of uitspraken die iedereen wel meemaakt iets of wat haaks uit te vergroten.