12.2.08

Nog 109 woorden:

Vandaag weet ik nu eens helemaal niet wat schrijven. Dat heb ik de laatste tijd wel vaker, maar met wat wringen lukte het nog wel.

Vandaag niet. Ik zou niet weten waarover, of voor wie. Hoelang ik de tijd ook rek, er schiet mijn geen grap of wijsheid te binnen. Maar goed, ik zal hier nog wat zinnen bij breien en zie wel waar ik uitkom. Veel vertrouwen heb ik er echter niet in.

Bent u nog mee? Dat zou mij sterk verbazen, want het moet u nu toch wel duidelijk zijn dat dit echt nergens over gaat.

Tot slot:

"Denkt u hier maar niet te veel over na."

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Geachte Heer Blogbaas,
Morgen is het de grote dag en heb ik alweer een nieuwe afspraak met An Teresia. Staat u mij toe dat ik deze 109 wijze woorden gebruik als spiekbriefje?

't vliegend eiland zei

voor anoniem:
Geen probleem, anoniem, ik ben benieuwd of u er uw voordeel mee zal kunnen doen.