25.9.07

Mooie mensen



Soms komt er een mooie man of een mooie vrouw aan ons loket.
En als we geluk hebben zegt die man of vrouw dan netjes

"Alstublieft"

en

"Dank u wel"

Zo iemand wordt door ons daarom net iets sneller en net iets beter bediend dan al die anderen.

En als die mooie, beleefde man of vrouw weer weg is hebben wij de rest van de dag weer iets om over te praten.

"Wat was dat een beleefde man!"
"Wat was dat een mooie vrouw!"

In uitzonderlijke gevallen praten wij er zelfs de dag erna nog over.

"Die heer gisteren, wat was die belééfd!"
"Weet je nog die dame om 11u47? Wat was die keurig!"

Jaja. Wij maken nog iets mee. Zo af en toe.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Vervolg op vorig comm.
Helaas ben ik lelijk als de nacht.
Sorry dus
Maar zoals gezegd, ge kunt niet alles hebben...

Anoniem zei

Dat zijn de mooie dingen des levens!

't vliegend eiland zei

aan sodade

"Lelijk als de nacht"?
Alles hangt af van wat men mooi vindt.

En dat kan nogal verschillen van mens tot mens.

't vliegend eiland zei

aan cursief huigje

Wie het kleine niet eert,...

Anoniem zei

Sodade.. lelijk als de nacht..
Vreemd, maar dat kan ik me niet voorstellen Sodade.
Dat kan ik me niet voorstellen.
Een kwestie van perceptie.. akkoord met blogbaas..