16.5.07

Het enige aanspreekpunt

- Ik herinner mij niet wie, maar iemand heeft mij onlangs gezegd dat het nu ook al niet meer veilig is in de buurt van Kinepolis.
- Is dat zo?
- Ik weet het niet, iemand - maar ik weet niet meer wie - heeft mij dat verteld en vermits jij de enige bent met wie ik hier praat denk ik dat jij het was!
- Ik?
- Wie anders?
- Ik ga haast nooit naar Kinepolis. Hoe moet ik dat nu weten?
- Ik weet het niet. Ben je zeker?
- Zeker? Ik kom er nooit!
- Van wie zou ik het dan hebben?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Curieus... vandaag vroeg mijn secretaresse (die eigenlijk niet mijn secretaresse mag zijn) mij hetzelfde !?

't vliegend eiland zei

Laat ik eerlijk zijn: het betreft hier een afgeluisterd gesprekje waaraan ik een fictief toetsje heb gegeven. Alleen... was jij niet bij dat gesprek betrokken.