16.4.07

Start to run



Wat een fantastisch idee!
Mijn collega Pebo, overtuigde mij om een iPod te kopen en samen met hem het Vijf Kilometer programma van Evy Gruyaert aan te vatten. Vandaag was de eerste dag.

Het is onwezenlijk hoe nabij Evy lijkt te zijn. Even geloofde ik dat ze achter de hoek stond toe te kijken. Altijd precies op tijd een aanmoedigend woordje, of een verbaal schouderklopje.

Toch denk ik dat het hele opzet nog voor een tikkeltje verbetering vatbaar is. Waarom de keuze beperken tot de stem van Evy Gruyaert? Er zijn mannen die heel wat flukser zouden lopen op de stem van Inge Vervotte, Eva De Roovere, Heidi Lenaerts, Tante Terry (voor de ouderen onder ons), prinses Mathilde, enz.

Wat mij betreft is de stem van Evy afdoende. Ik ben niet zo auditief gericht.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Om nog maar te zwijgen van de stemmen van Felice, Wim De Vilder, Tom Lannoye, Paul De Leeuw of Yasmine!

't vliegend eiland zei

Uiteraard, maar zoals ik al zei, ik ben niet zo auditief gericht, voor mijn part ook nog Marc Eyskens, Willy De Clerck, Willy Claes, Filip De Winter. Daar ga je ook van lopen.