17.4.07

Après Surf


Met het warme weer kreeg ik de idee om eens iets over surfen te schrijven, maar dat wil maar niet vlotten.


Het verschil tussen de golven aan de kusten van Hawaï, San Francisco of Zuid Afrika bijvoorbeeld. Alleen, daar weet ik dus niks van af.

Of over après surf gewoonten.

Met welke plank op het dak van je auto ben je eigenlijk in?
Je hebt zoveel verschillende surfstijlen, met elk zijn geëigende plank. Longboarden, shortboarden, Big Wave Surfing, Small Wave Surfing, noem maar op. Ook voor het city cruisen in Blankenberge of Westende is de keuze van de juiste plank natuurlijk cruciaal.


En dan laat ik de surfer fashion nog buiten beschouwing! Raar dat geen enkel magazine het daar over heeft de laatste maanden. Zijn er dan geen Surfer parfums? Pantalons? Petten? Sjaals? Cocktails? Truien? Rugzakken? Mobilofoons? haarsnit?

Ja, ik vermoed dat ik een uitstekend après surf beoefenaar zou zijn.
Als ik het al niet ben.

Geen opmerkingen: