11.11.06

Jezus, wat heb ik al hard gewerkt vandaag! In alle ernst.
Nagedacht en schema's gemaakt over nationale campagnes, profileringsacties, bestendigen van zichtbare aanwezigheid op het terrein. Alles zeer belangrijk in een sector die de wind niet in de zeilen heeft.

Aan wat heb ik zoal gedacht?

(Nu trek ik het wat uit context, maar zit eigenlijk toch niet nevens de waarheid)

- Optochten met olifanten en zingende kangoeroes
- omscholen van onze mensen tot acrobaten die achterovergebogen flessen orangeade leegdrinken en het publiek opzwepen tot het zingen van vlaamse schlagers
- publicatie van spannende jongens en meisjesboeken
- grotere stukken taart voor de staljongens
Curieus eigenlijk toch hoe mijn stiel veel overeenkomsten blijkt te hebben met die van een manegèmeester in een circus!

Hopelijk komt het allemaal van de grond, want ik kan de kar echt niet alleen trekken.
Solidariteit is een werkwoord, meen ik ergens gehoord of gelezen te hebben.

Geen opmerkingen: