15.11.06

Alles is weer goed

- Hallo?
- ...
- O ben jij het! Dat is leuk.
- ...
- Of alles goed gaat? Ja hoor, uitstekend. We hebben alles eens goed uitgepraat en ik moet zeggen, het gaat veel beter nu.
- ...
- Wat? Neen, dat denk ik niet. Hij beseft dat hij te ver is gegaan en dat hij mij in mijn eigenheid moet respecteren. Maar echt waar, ik geloof dat hij het nu wel begrepen heeft.
- ...
- Neen, dat niet. Voorlopig slaapt hij nog op zolder.
- ...
- Waarom? Tja, HIJ vindt dat we er nog niet helemaal uit zijn!
- ...
- Waaruit? Dat vraag ik mij dus ook af. Ik moet hem ook tegemoet komen vindt hij en dat doe ik ook. Ik heb het hem duidelijk gezegd. Het spreekt vanzelf dat ik hem tegemoet kom. Ik ben niet dwaas. Ik kom altijd tegemoet.
- ...
- WAT! Wou je beweren dat het ook aan kan liggen? Hoe kom je daarbij?
- ...
- Dat weet ik ook wel, dat een huwelijk meer is dan eten en de was doen. Dat moet je mij niet vertellen, na eenentwintig jaar.
- ...
- Tarara, geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt! Ik weet precies waarmee hij nog zit, maar als hij er niet zelf over begint dan doe ik het ook niet, anders verzwak ik mijn positie.
- ...
- Jààà hoor, alles is weer pico-bello. Dat voel ik gewoon. DOEI!

Geen opmerkingen: