9.1.06

Het ViewMaster perspectief (32)



Rauw van de lever:

Mijn eerste werkdag na een verdiend kerstverlof zit er op.

Na een moeizame ochtend, kwam het werk dan toch op gang.

Schokkend vind ik de rabiate apologiën die Peter meent te moeten voeren ten voordele van software gigant Microsoft, op uitgerekend mijn eerste werkdag in 2006!

Tot overmaat van ramp, toen ik daarna in de namiddag een meeting aan het voorbereiden was, in Office Word, verdubbelde zich op een magische en dus onverklaarbare manier al wat in intypte. Een lay-out van twee kolommen werd er een van vier, enzovoort...

En voor u betweterig opmerkt dat ik met illegale kopieën werk: niet waar, mijn notebook is zo straight als een Mormoons zendeling.

Ik kan er echt niet aan doen, maar telkens als ik het woord Microsoft hoor, heb ik het gevoel dat het over een soort van oplichting gaat. Het is een indruk, maar indrukken zijn menselijk! Zoals de Mormonen, die zijn ook heel menselijk, en toch komen zij er bij mij niet in!

Sorry!!!!

Geen opmerkingen: