1.6.20

Eenzaam zonder jou





Will Tura is geroepen om naar de hemel te gaan. Backstage, na een concert begint hij te zweven en ware het niet dat zijn roadies gewichten in zijn zakken stoppen en aan zijn benen gaan hangen, dan was Will beslist al lang ten hemel gevaren.
Eenzelfde lot was vroeger John Massis beschoren, maar die is na het tegenhouden van zijn laatste locomotief ook daadwerkelijk uit dit ondermaanse weggerukt. Zijn entourage stond er onmachtig op te kijken. Niet begrijpend dat John geroepen was. 
Ik hoor zelf eigenlijk in een ander verhaal te spelen, dus ik begrijp niet hoe ik hier ineens terechtkom, maar het zou kunnen dat ik ginds zo eenzaam was, dat er niets was wat mij kon binden aan mijn vrienden, en dat ik daarom hier naast Will Tura moest verschijnen, de man die “Eenzaam zonder jou” geschreven heeft en alleen daarom al geroepen is om naar de hemel te gaan.

Geen opmerkingen: