21.8.07

Jan en Ingrid en de Man



- Hoe zou de wereld er uitzien als mannen naast al hun andere talenten ook nog eens aan hun eigen ballen konden likken? Zoals honden.
- Je hebt gelijk Jan. Als er één ding is wat de man in zijn man zijn nog meer in de verf kan zetten is het dat wel!
- Meen je dat?
- Natuurlijk. Ik zie het helemaal voor mij: jij op de sofa tijdens de rust van een of andere voetbalwedstrijd rustig aan je ballen likkend terwijl ik sta te strijken.
- Je hebt het weer erg te pakken.
- Jij bent begonnen!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

;-)

o|o
\O/

't vliegend eiland zei

Aan Sodade:

Zelden zag ik De schreeuw van Munch zo uitgepuurd!

Anoniem zei

ja, ik heb er even over moeten nadenken.
Misschien kan ik het idee uitbreiden? (een nieuwe alternatieve symbolenlijn naast de smileys en hun chinese of japanse counterpartjes?)
- mona lisa smile
- vincent van gogh earless
- ...
hmmm, tough one!