15.10.06

Genezen!

Enkele weken geleden vertelde ik al hoe ik getroffen werd door een zeldzaam verschijnsel, een soort van ziekte of misgroei. Het feit van die penis die op mijn hoofd groeide. Welnu, ik ben blij te kunnen zeggen dat ik ervan af ben. Een ouderwetse peniciline-kuur en een aggresieve shampoo die tot diep in de hoofdhuid doordringt hebben de zaak geklaard.

Het enige waar ik nog mee zit is het resterende haar. Voorlopig, en tot ik op een betrouwbare manier het verschil kan aantonen tussen wat er al stond en wat door mijn aandoening werd gecreëerd, ben ik persona non grata bij mijn kapper Candel in Zaventem. Voor mij is dat een haast onmogelijke zaak, ik kroes overal.

"Nee, ik doe geen schaamhaar," zo wimpelde hij mij af in een volle wachtzaal.

1 opmerking:

Anoniem zei

Veet..?