11.10.06

Een woordje van Blogbaas

Zoals de trouwe lezers weten besteed ik uiterste zorg aan inhoud en evenwicht van deze weblog. Dat lukt niet altijd even goed en ik moet erkennen dat een aantal personages in de vergetelheid lijken te geraken. Toch wil ik iedereen gerust stellen, ik heb er geen enkel geschrapt. Op een of andere manier zullen zij (Oom Floris, Axel, ...) wel weer opduiken.

Het meest acuut is het echter gesteld met Börner, onze onversaagde misdaadbestrijder.

Pebo, een raadgever van het eerste uur en in zekere zin medeoprichter van het Vliegend Eiland, heeft mij onlangs streng terecht gewezen en eiste nieuwe avonturen van zijn held. Ja, hij is eraan verslingerd, hij meent er zichzelf in te herkennen! Welaan, ik kan hem nu gerust stellen. Ik heb een nieuw avontuur verzonnen. Voortaan krijgt u (lezer) weer op geregelde tijdstippen, een aflevering van een spannend avontuur.


Het is niet makkelijk om Blogbaas te zijn, maar iemand moet het doen.

Blogbaas

Geen opmerkingen: