zondag 14 juli 2024

Ter zake (36)

Het lijkt me niet dat vegetarische dierenartsen bekwamer zijn dan carnivore. Al begrijp ik wel waarom men dat zou denken. Ik heb evenwel geen huisdieren om het te testen. Mijn buren hebben honden en ik weet dat zij vaak tofu eten, de buren bedoel ik, niet de honden. Maar dat betekent niet dat ik met een van hun honden naar een vegetarische dierenarts zou gaan. Als die hond dan werkelijk iets heeft dan krijg ik nooit uitgelegd waarom ik met die hond op stap was. Bovendien weet ik veel te weining over de honden van mijn buren en bestaat ook de kans dat de dierenarts meteen weet dat het mijn hond niet is omdat zij het beest kent. Ik denk wel dat dieren veiliger zijn in handen van vegetarische dierenartsen. Maar laat ik het over iets anders hebben: uiteraard hoop ik nog steeds dat ik ooit een seksueel bevredigende relatie krijg. Zo een zoals de meeste mensen in de vroege jaren veertig van de vorige eeuw hadden, maar daar toen, omdat er andere problemen waren, weinig of niet over spraken. Indien tijdmachines bestonden zou ik alleen daarom al naar de jaren veertig van vorige eeuw vertrekken. Desnoods naakt en zonder dat iemand mij de gevaren van tijdreizen hoeft uit te leggen.




Geen opmerkingen: