27.11.12

De man die onzin kon ruiken

Men heeft mij de oren van het hoofd gescheurd.

Men heeft mij de oren van het hoofd gescheurd en ze door mijn mond tot in mijn maag gepropt. Zo weet ik dat het net leren lapjes zijn die slecht verteren.

Van de buikpijn en zonder die flappen aan weerskanten heb ik ook geen oor meer voor voortreffelijke argumenten, dat laatste ziet u wel in.

Voortaan zal ik mij nog alleen maar aan mezelf wijden, daar heb ik al enige ervaring mee.

Tenzij…

Tenzij ik sprookjesschrijver word natuurlijk en gewaardeerd voor mijn verzinsels.

Laat ik onmiddellijk beginnen:

Er was eens een man zonder oren die daardoor zo gericht was op luisteren dat hij onzin al van verre kon ruiken

Zo, dat is alvast een begin.


_____

4 opmerkingen:

Uvi zei

Helaas, moest hij steeds dichterbij komen
om de onzin te lezen,
vermits hij myoop was.

't vliegend eiland zei

voor Uvi
Dat is spijtig. Als hij op de computer leest kan hij wellicht de letters vergroten.

veerle zei

Onzin stinkt, niet?

't vliegend eiland zei

voor veerle:
De mijne wel, vrees ik. Maar het wende.