29.12.11

Nooit opgebelde



Daar loopt een nog nooit opgebelde. Er zijn er maar hèèl weinig. De kans dat u er een bent acht ik trouwens nihil.
Een mens vraagt zich af in wat voor omgeving zulke mensen leven. En wat zij denken. Maar vooral hoe zij er toe komen!
In welke huizen wonen zij?
Houden zij schapen?
Communiceren zij dan met dolfijnen?
Eten zij met smaak of louter functioneel?
Hun manier van voortplanten kan toch niet fundamenteel verschillen met die van u?
Misschien doen zij het geruster?
Hoe zijn zij aanspreekbaar?
Zomaar? Op de man af?
Appreciëren zij de U of Jij vorm.
Leren zij nog mensen kennen of teren zij op oude netwerken?
Of rekenen zij op argeloze opmerkzamen zoals ik, die hen herkent, en dan volgt?
En spreken zij mij dan aan, op een plaats en een moment van hùn keuze en ik er dus niet mee weg kom en wel moet vertellen wie ik ècht ben?

Geen opmerkingen: