23.6.11

Imelda



Totaal per vergissing heb ik mijn vrouw Imelda verkocht als kalebas en de man die ze nu heeft wil ze niet terug geven, waarbij hij zich beroept op het consumentenrecht.
Hoe ik hem ook waarschuwde dat zij luier is dan zij lijkt, dat zij geen kwaliteitskranten leest en dat hij haar claims dat zij viertalig is gerust met een grove korrel zout mag nemen, blijft hij bij zijn beslissing:
"Verkocht is verkocht," herhaalde hij.
Zelfs toen ik hem waarschuwde dat zij vaak en onregelmatig lekt, en beslist niet altijd even goed riekt, schrikte hem dat niet af.
Uiteindelijk gebood ik Imelda zelf om eens uiteen te zetten hoe het er in bed zoal aan toe gaat, maar toen barstte zij uit in die typisch schelle lach van haar.



Met bijzondere dank aan Ferdinance.Crane voor het mogen gebruiken van de illustratie.

1 opmerking:

Jokezelf zei

Lekker cynisch