18.3.11

Het vliegend bed



Ik zeg je dat dat bed ineens met haar en jouw dildo de lucht in vloog, knal door het raam in zuidwestelijke richting en dat ik nog geroepen heb: "Hier met die dildo, die is van mijn vrouw!"

Vraag mij niet hoe dat bed zomaar ineens kon vliegen want dat weet ik niet. Ik ben niet zoals jij en zal ook nooit worden zoals jij: ik, ik aanvaard feiten zonder ze in vraag te stellen. Het vloog, en daarmee uit.

Natuurlijk geloof je mij weer niet, maar wat ik zag heb ik gezien, en ja, ik koop je wel weer een nieuwe dildo. Of beter, koop hem zèlf. Dan betaal ik hem wel terug en hebben we geen gezeik over de kleur.

7 opmerkingen:

Deltaking zei

Ik kom enkel uit bed om deze schitterende blog te lezen...
dat je dat maar weet en dus stevig door blijft schrijven..

Monique zei

Sluit me bij de vorige spreker aan -- al kom ik voor nog wel meer schoons mijn bed uit.

mrs Parker zei

Het voordeel is ook nog, dat zij eens een nieuw model kan aanschaffen, met een strik of een extra knik. De wegvliegende madame zit nu met hele antieke opgescheept uit het jaar nul.

sodade zei

... noch gezeik over gez(l)ijk
:)

't vliegend eiland zei

voor sodade:
Bedankt! Ik heb inderdaad altijd gezeik met gezijk.

gewebkijk zei

het verlies van de dildo laat u anders niet onberoerd...

SARAH GALVIN zei

How I wish I could read your blog. The only word I recognize is "dildo."