26.7.10

Religieuze overweging



Van zodra wij het er over eens waren dat wij waarschijnlijk in dezelfde god geloofden was de rest nog maar een formaliteit: mijn lange vingers, mijn overspel, mijn politieke overtuigingen, mijn drankzucht, mijn gebrek aan persoonlijke hygiëne, mijn compulsief jongleren met vers fruit, enz., mijn toekomstige zou er wel mee leren leven.


Versie 1.0
Van zodra wij het er over eens waren dat wij waarschijnlijk in dezelfde
god geloofden was de rest nog maar een formaliteit: mijn lange vingers,
mijn overspel, mijn politieke overtuigingen, mijn drankzucht, mijn gebrek
aan persoonlijke hygiëne, mijn compulsief jongleren met vers fruit, enz.,
Griet, mijn toekomstige zou er wel mee leren leven.

3 opmerkingen:

d.s. zei

O ja, dit evolueert in de meer dan goede richting, Blogbaas! Blijven geven!

't vliegend eiland zei

voor jevski:
Ach, een mens moet wat knutselen.

d.s. zei

Knutselaars, het is wat.