25.8.09

Het gommetje!


Dat ik mij de laatste tijd op de voor mij meest buitenissige plaatsen bevind zal u wellicht niet onbekend meer zijn. Uiteraard ben ik daar met bijbedoelingen, dat spreekt vanzelf. Onder balkons, in paskamers van modehuizen, in damestoiletten, op weerspiegelende dansvloeren.
En nu stelt u zich de vraag wat hiervan de bedoeling is?
Wel, ik bestudeer vrouwen, vooral jonge meisjes, met potloodbenen.
Ik heb er al heel wat mogen observeren.
"Wat is daar nu zo bijzonder aan?" hoor ik u nu met afkeurende stem vragen, want u vermoedt dat mijn activiteiten gedreven worden door enige perverse neigingen. Geheel ten onrechte!
Op uw vraag kan ik op dit ogenblik echter niet zo veel antwoorden, behalve dit dan:
Hun gommetje. Nog nooit zag iemand hun gommetje!

3 opmerkingen:

didiermaurice zei

Ik stak jouw tekst onder de neus van mijn vrouw, ze lachte onbedaarlijk. Daarna nam ze een vliegenmepper in de hand en klopte te hard een vlieg dood die op mijn been zat.

't vliegend eiland zei

voor didiermaurice:
Reageert zij altijd zo als zij lacht?

didiermaurice zei

Breek mijn mond niet open, blogbaas. Soms, ik zeg u dat in alle vertrouwen, lacht ze zo hard dat we van plaats verwisselen in bed! En nu zwijg ik, want zwijgen kan niet verbeterd worden.