15.6.08

Film



Ja. Die met de zwarte hoed, dat ben ik. De slechte! Zodadelijk kom ik zieltogend aan mijn einde. Door een kogel van de goede, die met zijn witte hoed, die net binnen komt, maar dat had u al geraden natuurlijk.

Wraak! Al mag ik uiteraard als eerste mijn colt trekken, maar ja, dit is film. Had ik zijn beeldschone bruid maar niet moeten mollen de dag na hun trouw, terwijl hij die hoed was gaan kopen. Het zal dus mijn verdiende loon wel zijn.

Elk verhaal heeft zijn held. In dit geval hij, met zijn witte hoed dus. Misschien hoort u nog wel van hem. Tenzij hij hertrouwt en alle geweld afzweert. Die scenario's bestaan ook.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé, dat lijkt Arendsoog wel!

't vliegend eiland zei

voor bert bevers:
Die met de witte hoed dan, want ik zie niet meer zo scherp (hoe kon ik nu zijn vrouw voor hem aanzien?), vandaar mijn onzalig einde.

Anoniem zei

wij hebben gisteravond naar dezelfde film gekeken... ;)

't vliegend eiland zei

voor gewebkijk:
Ja? Er schijnt een "The return of..." aan te komen!

zapnimf zei

En daarna hebben ze er Kill Bill van gemaakt?

't vliegend eiland zei

voor zapnimf:
Fantastische film!