19.10.07

Mars

Ooit werd ik uitgenodigd op Mars. Het was nog in de tijd dat wij dachten dat Mars bewoond was natuurlijk.

Mars heeft altijd naar ons opgekeken en toen ik er was bleek dat zij aan de vooravond stonden van hun tweede Grote Oorlog. Het leek een grote uitdaging te zijn.

"Gebruik toch jullie verstand," bezwoer ik hen,
"Begin er niet aan. Jullie moesten eens weten hoe het ons op aarde daarmee is vergaan."

Ik moet heel overtuigend geklonken hebben want zij zagen er in laatste instantie toch van af.

Heeft iemand daarna nog iets van de Marsianen vernomen?

2 opmerkingen:

Cursief Huigje zei

Mijn buurman is vorige week vertrokken. Nog niets van hem gehoord!:))

't vliegend eiland zei

aan cursief huigje:
Een kleine snuisterij opent vele deuren. Zo niet, dan kunnen Marsianen zeer vijandig reageren tegen allochtonen.