11.12.06

Het gaat lichtjes beter, dank u!

Ik voel me vandaag een ietsiepietsie beter. Alles tolt nog om me heen, maar ik slaag er toch in semi-vast voedsel binnen te houden. Het smaakte nog ook! Een better-food koek met geplette banaan en sinaasappel en véél suiker. Een recept van mijn oude moedertje.

Rond een uur of tien voelde ik mij zelfs sterk genoeg om mijn nieuwe boekentas in orde te zetten! Dat geeft toch een prachtig gevoel. Een echte zwartleren Arthur & Aston! Alles zit er nu keurig in.

In vak 1: alles wat met het werk te maken heeft. (Uiterst belangrijke documenten)

In vak 2: alles wat privé is. Voorbereidende nota's voor blogjes, enz.. (nog belangrijker dus!)

In vak 3: Brieven en omslagen die ik aan deze of gene moet doorgeven (ook belangrijk, maar niet zozeer voor mij)

Blogbaas laat zich niet kisten!

1 opmerking:

Anoniem zei

Allez.. jij komt er weer bovenop !
Wat het eten betreft : bij mij werkt de zwaartekracht enorm sterk en -loopt- er alles weer zeer vlug uit langs één van mijn natuurlijke holtes :(
Ook ik heb betere tijden gekend !